Връщане и Замяна
Връщане и Замяна
Ако покупката не отговаря на очакванията ви, имате 14 дни от получаването на поръчката, за да я върнете или замените.
За да бъде върнат артикул, е задължително към пратката да бъде приложен разпечатан и попълнен формуляр за връщане, който можете да изтеглите от ТУК.Формулярът трябва да бъде поставен вътре в пакета, който изпращате обратно към нас.
Адресът за връщане е: гр. София, ул. проф. Александър Фол 2, за М и Х Дизайн ООД, тел. 0878 117 291
Разходите по връщането са за сметка на клиента.
Ако нямате възможност да принтирате формуляра, можете да го попълните и да ни го изпратите по имейл. В този случай, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО е в пратката с върнатия артикул ясно да отбележите в свободен текст, че формулярът е изпратен по имейл, като посочите номера на вашата поръчка, двете си имена и имейла, от който е изпратен.
ВАЖНО: Върнатата пратка трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да съдържа информация с номера на Вашата поръчка. Пратки с липсваща информация няма да бъдат обработвани.
Не е възможна замяна или връщане на артикули, които са изработени по индивидуални изисквания на клиента. Артикулите, изработени по поръчка, не подлежат на възстановяване и замяна!
След получаване на артикулите можете да ги върнете или замените в срок до 14 календарни дни, като попълните приложеният към пратката формуляр за връщане. Моля, не изпращайте артикули без попълнен формуляр и ги върнете на адреса, посочен в него.
Не можем да върнем/приемем артикули, които са били носени, прани или коригирани по какъвто и да е начин от трето лице. Могат да бъдат върнати само и единствено артикули в първоначалното им състояние с все още прикрепени етикети и в посочение по-горе срок. След като получим върнатите артикули, ще обработим възстановяването на сумата възможно най-бързо, но молим да предвидите до 14 работни дни. Всички възстановявания се извършват от нас. Пълната сума, която сте платили за Вашата поръчка, ще бъде възстановена с изключение на разходите за доставка, които са отговорност на клиента, освен ако не възникнат специални обстоятелства. Докато артикулите не стигнат до нас, ние не носим отговорност за тях. Не можем да възстановим артикули, които са били изгубени или пристигнали повредени. Поради тази причина артикулът, който искате да върнете, трябва да ни бъде изпратен обратно внимателно опакован. Разходите за доставка при връщане и замяна са за сметка на клиента и организирането по доставката трябва да бъде поето от тях.
Политика за връщане на намалени продукти част от финална разпродажба
За продукти, които са с намаление над 40%, се прилага политика за финална разпродажба. Това означава, че тези артикули не могат да бъдат върнати. Моля, уверете се, че сте избрали правилния продукт преди да финализирате поръчката си. Продуктите могат да се заменят само и едиснтвено за друг размер от избрания модел, но не и за друг модел, като сумата не се възтановява.
Тази политика се прилага, за да можем да ви предложим най-добрите възможни цени и да управляваме наличностите си ефективно. Продуктите с големи намаления са част от специални разпродажби и често са последни бройки от нашите колекции.
Замяна на продукти
Ако желаете да замените продукт (например за друг размер или модел), е необходимо първо да върнете получения артикул, след което да направите нова поръчка през сайта. Разходите по връщането са за сметка на клиента, освен в случаи на фабричен дефект или неправилно доставен продукт – тогава ние поемаме транспортните разходи.
Важна информация относно неполучени пратки
Непотърсената пратка не се счита за връщане по инициатива на клиента. При повторяемост на такова поведение (две или повече поръчки, които не са получени и се връщат), си запазваме правото да отказваме последващи поръчки до същите клиентски данни.
Имате нужда от помощ?
Свържете се с нас на [email protected] за въпроси свързани с възтановяване на суми и връщания.